inspektor
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw wspomagających pracę Wydziału w Wydziale Kryminalnym
32-300 Olkusz Ul. Jana Pawła II 32
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Kompletuje, przygotowuje do archiwizacji dokumentację ostatecznie załatwioną, sprawdza zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym.
Sporządza protokoły brakowania i spisy akt przekazanych do Składnicy akt oraz odnotowuje fakt archiwizacji w stosownych rejestrach i spisach spraw.
Prowadzi rejestrację czasu pracy policjantów Wydziału Kryminalnego poprzez wprowadzanie do bazy SWOP informacji o czasie służby, godzinach nadliczbowych i urlopach policjantów.
Prowadzi Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych oraz Elektroniczny Rejestr Postępowań Sprawdzających, przesyła korespondencję dotyczącą prowadzonych postępowań, odnotowuje sposób załatwienia spraw.
Wprowadza do systemu informatycznego dokumenty rejestracyjne i inne druki w zależności od potrzeb postępowania, a także informacje o wyrokach sądowych po rozstrzygnięciu sprawy, z zachowaniem terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
Warunki pracy
Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.
Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.
Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka).
Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 3 budynku Komendy.
Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. wyposażony w windę wewnętrzną.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dokumenty wytworzone przez kandydatkę/ kandydata, tj. list motywacyjny, życiorys /curriculum vitae oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane i opatrzone datą. Prosimy zwrócić uwagę, aby oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczyło naboru organizowanego w KPP w Olkuszu.
Zachęcamy do skorzystania z wzoru oświadczenia załączonego do niniejszej oferty.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem "Inspektor Wydziału Kryminalnego" lub "ogłoszenie nr 121460".
W przypadku dostarczenia aplikacji za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe o terminowości wpływu oferty do KPP w Olkuszu decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne będą brakowane wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 1.850,- zł (tj. mnożnik 1,6955 kwoty bazowej) + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 % do 20% wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Stanowisko dostępne od 1 czerwca 2023 roku.
Zatrudnienie będzie jednak możliwe dopiero po uzyskaniu wymaganego poświadczenia bezpieczeństwa, jeśli aktualnie kandydatka/ kandydat go nie posiada.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz aplikacji komputerowych
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Umiejętność współpracy
Komunikatywność
Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych, przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz regulujących przetwarzanie danych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
Umiejętność obsługi klienta
Umiejętność organizacji pracy własnej
Obowiązkowość
Sumienność i dokładność
Dążenie do rozwoju zawodowego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z RODO)
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Oświadczenia tego nie musisz składać, jeśli do aplikacji dołączysz kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez ABW lub Policję
Kopia książeczki wojskowej (strony z danymi osobowymi oraz adnotacją o przeniesieniu do rezerwy)
Dokumenty należy złożyć do: 2023-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
Data aktualizacji: 2023-05-26
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Niepełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Olkusz, małopolskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | inspektor |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 625934
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: